رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴ طرح در این استان در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی برای واگذاری به بخش خصوصی در سال آینده مشخص شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت : در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی واگذاری ۴ طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد در قانون بودجه ۹۸ برای واگذاری به بخش خصوصی مشخص شده است.

وی عنوان کرد: پروژه‌های مشخص شده برای واگذاری به بخش خصوصی در استان شامل مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج، ساماندهی رودخانه‌های باشت، بشار و موگرمون لنده است.

نوروزی ابراز کرد: در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ۲۰ میلیارد تومان برای تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج اختصاص یافت که این مبلغ تخصیص پیدا کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۳۴ پروژه از بین ۱۹۰۰ پروژه نیمه تمام در استان به عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تعریف شده است که دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر در این زمینه ملزم به اجرای سیاست‌های مشخص در این زمینه هستند.

حسن نوروزی از تعطیلی برخی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و گفت: افزایش قیمت مصالح و تامین منابع مالی به صورت اسناد خزانه و وجود معارض اجتماعی از جمله دلیل این تعطیلی است.

انتهای پیام/غ

واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.