مدیر شبکه دامپزشکی ریگان گفت: به همت بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی ریگان اقدام به ویزیت رایگان دام‌های این شهرستان کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن دهقانیان مدیر شبکه دامپزشکی ریگان گفت: کنترل و مبارزه با بیماری‌های دامی و حفظ و صیانت از سرمایه‌های دامی کشور ،مهمترین وظایف دامپزشکی می باشد که در همین راستا اقدامات مناسبی نظیر واکسیناسیون، نظارت و مراقبت هر ساله در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: با عنایت به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کلیه خدمات دامپزشکی از جمله ویزیت، معاینه بخش دولتی و خصوصی در روز‌های ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه بصورت رایگان انجام می‌شود.

مدیر شبکه دامپزشکی ریگان ابراز کرد : اعزام اکیپ‌های عملیاتی واکسیناسیون و سمپاشی به مناطق عشایری و ارتفاعات شهرستان از دیگر اقدامات شبکه دامپزشکی در این ایام می‌باشد.

دهقانیان تصریح کرد: در حوزه آموزش و ترویج اکیپ‌های اعزامی شبکه علاوه بر واکسیناسیون دام‌ها، نکات آموزشی، کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها را به بهره برداران آموزش داده و در همین رابطه دو مورد کلاس آموزشی در این ایام در بخش مرکزی و گنبکی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ی

معاینه رایگان دام ها در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار