سرپرست دانشکده دندانپزشکی گیلان گفت:به مناسبت گرامیداشت دهه فجر خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان به بیماران کم بضاعت ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آرش غفوری، سرپرست دانشکده دندانپزشکی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  ایران خدمات دندانپزشکی از قبیل ویزیت، جرم گیری و جراحی دندان در کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای بیماران کم بضاعت به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه  این طرح خداپسندانه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و با هدف اشاعه فرهنگ سلامت در جامعه انجام می شود ، افزود: طرح خدمات دندانپزشکی با همت گروهی از استادان دانشگاه علوم پزشکی و رزیدنت‌های بخش پریودانتیکس دانشکده دندانپزشکی، ویزیت، جرم گیری و جراحی دندان به صورت رایگان برای بیماران نیازمند انجام خواهد شد.

سرپرست دانشکده دندانپزشکی در ادامه تصریح کرد:مردم می‌توانند از امروز تا ۲۲ بهمن، به جز روز‌های تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ به کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خیابان امام خمینی(ره) پردیس مراجعه کرده و از خدمات رایگان ویزیت، جرم گیری و جراحی دندان بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/م.ع

بهره مندی رایگان بیماران کم بضاعت از خدمات دندانپزشکی

برچسب ها: اخبار سلامت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
خوبه