میزان مشارکت نقدی مردم آمل از ابتدای امسال تاکنون برای کمک به افراد زیرپوشش بهزیستی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کبری اسفندیاری، رییس اداره بهزیستی امل با اشاره به اینکه آمل از رتبه‌های برتر استان در زمینه جلب و جذب مشارکت‌های مردمی است، گفت: مردم امل ۲۰ میلیارد ریال نیز مشارکت غیرنقدی با بهزیستی داشتند.

وی ادامه داد: مشارکت‌های غیرنقدی این افراد شامل ۴۲ پکیج جهیزیه برای نوعروسان، ۹۷۰ پکیج لوازم التحریر برای دانش اموزان، ۲ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی، یک هزار و ۳۰۰ سبدغذایی نوروزی، یک هزار و ۱۰۰ کیلو گوشت می‌شود.

اسفندیاری با بیان اینکه برای معلولان ضایعه نخاعی ۲۳ میلیون تومان پوشینه تهیه شد، خاطرنشان کرد: با کمک مسولان استان و خیرین آمل ۱۰۴ ویلچر که هرکدام معادل یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بود به ۱۰۴ معلول اهدا شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل با اشاره به تعمیر ۱۰ واحدمسکونی مددجویان تحت پوشش بهزستی که بیش از ۸۰ میلیون تومان هزینه شد، افزود: ۲۰۰ میلیون تومان لباس زمستانه برای افراد تحت پوشش بهزیستی تهیه و تحویل شد.

وی با اشاره به واگذاری یک هزار و ۵۵۰ متر زمین از طرف خیرین به بهزیستی ادامه داد:۳ منزل ویلایی از طرف خیرین به بهزیستی آمل اهدا شد که در حال حاضر برای تحت پوشش قراردادن افراد بی پناه استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ک


آملی‌ها به یاری نیازمندان آمدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار