فرماندار سبزوار گفت:در این چند ساله استکبار تمام تلاش خود برای تخریب نظام انجام داده است.

استکبار با تمام توان خود به دنبال ضربه زدن به نظام استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احمد برادران فرماندار سبزوار در جلسه با کاروان رسانه‌ای انقلاب با اشاره به اینکه امام راحل در وصیت نامه خود به دو امر به عنوان رمز بقای نظام اشاره کرده‌اند، گفت: مقصد عالی نظام و وحدت کلمه در این وصیت نامه مورد تاکید قرار گرفته که توجه به آن هم در پیروزی و هم در بقای نظام مهم و موثر است.
 
وی به‌همراهی مردم با معمار کبیر انقلاب اشاره و تصریح کرد: اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد، آرمان‌ها و رموز موفقیت انقلاب اسلامی است.

فرماندار سبزوار بزرگ‌ترین سرمایه خارجی نظام را شکستن هیمنه استکبار جهانی خواند و گفت: البته در این چند ساله استکبار تمام تلاش خود برای به‌زمین زدن نظام انجام داده که از آن جمله می‌توان به جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته و جنگ اقتصادی امروز اشاره کرد.

پیشرفت پس از ۴۰ سال طبیعی است

برادران به‌دستاورد‌های نظام در این ۴۰ ساله اشاره کرد و افزود: البته پیشرفت پس از ۴۰ سال طبیعی است، اما باید دید در چه شرایطی به این پیشرفت‌ها رسیده‌ایم، در شرایطی که دنیا علیه نظام بود.
 
وی کاهش مرگ و میر نوزادان و مادران باردار، افزایش تعداد خانه‌های بهداشت، افزایش تعداد پزشکان متخصص، افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی، افزایش سطح بیمه خدمات درمانی، یکسان‌سازی کد‌های مخابراتی و استقلال در امور دامداری و طیور را بخشی از دستاورد‌های نظام در کشور برشمرد و تصریح کرد: البته در این ۴۰ ساله سوءمدیریت‌هایی داشته‌ایم، اما میزان دستاورد‌ها نسبت به‌مشکلاتی که علیه کشور و نظام به‌وجود آوردند، قابل توجه است.

فرماندار سبزوار به‌دستاورد‌های انقلاب در حوزه صنعت در این شهرستان اشاره و با بیان اینکه در حوزه صنعت بیش از ۲۴۰ پروانه صادر کرده‌ایم، گفت: در این حوزه، سبزوار دارای سرمایه‌گذار خارجی است.

برادران با اشاره به اینکه امروز در سبزوار، ۳۵ هزار دانشجوی مشغول به‌تحصیل داریم که ۵۶ درصد این تعداد، بومی هستند، افزود: همچنین ۸۶۰ عضو هیات علمی در رشته‌های مختلف در این شهرستان حضور دارند و اکنون در رشته پزشکی در حال تربیت متخصص در سبزوار هستیم.

وی با اشاره به‌جنگ رسانه‌ای دشمن علیه نظام گفت: امروز بسیاری با این دستاورد‌ها آشنا نیستند و این به‌دلیل فعالیت‌های دشمن علیه کشور است.
 
انتهای پیام//ج.ر
برچسب ها: اخبار سیاسی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.