رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: شعار‌های گفته شده در ابتدای انقلاب همگی و در همه ابعاد محقق شده ودستاورد‌های بی نظیری در ابعاد مختلف به دست آمده است.

تحقق شعار‌های انقلاب اسلامی، کشور را بیمه کرده استبه گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام محمد سلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مراسم نواختن زنگ گلبانگ انقلاب که در دبیرستان فرزانگان مشهد برگزار شد گفت: امروز افتخار ما این است که شعار‌هایی که ابتدای انقلاب گفته می‌شد، همگی و در همه ابعاد محقق شده ودستاورد‌های بی نظیری در ابعاد مختلف به دست آمده که کشور را بیمه کرده است.

وی با اشاره به اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، به ثمر رسیده است افزود: تمام نعمت‌هایی که به واسطه انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال به وجود آمده است نیاز به شکرگزاری دارند و شکرگزاری آن به واسطه کار و تلاش و تهذیب اتفاق می‌افتد.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه فجر امسال، فجر فاطمی است، تصریح کرد: دانش آموزان باید به سه وظیفه اصلی یعنی نماز اول وقت، احسان و احترام به پدر و مادر و احترام به استاد و معلم توجه ویژه داشته باشند چراکه همه این مسائل زمینه تحصیل، تذهیب، رشد و تعالی کشور و حفظ ارزش و دستاور‌های انقلاب است.

انتهای پیام// ز. م
 


دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران کشور را بیمه کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.