فرماندار بجستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۳۶ پروژه در حوزه‌های مختلف در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از ۳۶ پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در بجستانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین ابراهیمی فرماندار بجستان روز شنبه در جمع خبرنگاران در فرمانداری بجستان گفت: در حالی که دشمنان در تلاش هستند زمینه یاس و نا امیدی را در کشورفراهم کنند وظیفه داریم با بیان ارزش‌ها و دستاورد‌ها که در سایه وحدت و اعتقادات مردم بر محوریت ولایت فقیه بدست آمده را ارج نهاد و برای مردم بیان کنیم.

وی تصریح کرد: حداقل‌ها و مشکلات را می‌دانیم، ولی نباید شرایطی ایجاد شود که خدماتی که انجام شده گا‌ها نادیده گرفته شوند.

فرماندار بجستان گفت: در دهه فجر امسال ۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در بجستان به بهره برداری خواهد رسید که در جمع از محل اعتبارات ملی و استانی و منابع داخلی و بخش خصوصی و خیرین این مبلغ تامین شده است.

ابراهیمی افزود: بهره برداری از پروژه‌های شاخص آبرسانی به روستا‌ها، افتتاح کارخانه آب معدنی و پست امدادی جاده‌ای و اجرای ۵۳ برنامه فرهنگی و اجتماعی در این ایام مبارک به انجام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در بجستان جوانان مستعد خوبی داریم که در سطح ملی و استانی می‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند و هر چند که ما مسئولان در این زمینه و شناخت این استعداد‌ها ممکن است کم کاری کرده باشیم، ولی باید در این زمینه نیز تلاش بیشتری صورت گیرد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

در بجستان جوانان مستعد خوبی داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.