مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از افتتاح هزار و ۲۷۰ طرح اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد در ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان این که هزار و ۲۷۰ طرح اشتغال ویژه مددجویان کمیته امداد در ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان به بهره برداری می‌رسد ، گفت: بیش از چهار میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع دولتی و داخلی کمیته امداد برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی افزود: ۱۱۵ واحد در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی و ۳۶ واحد نیز در قالب طرح تأمین مسکن مددجویان شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

الهی راد گفت:این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی ودامپروری ، خدمات ، صنایع‌دستی و صنعتی اجراشده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به اعطای وام کارگشایی ، وام مسکن به مددجویان اشاره کرد و افزود: تجلیل از کارآفرینان برتر و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد این استان در دهه فجر امسال است.
وی تهیه و توزیع کالا‌های اساسی موردنیاز خانوار‌های تحت حمایت این نهاد را از دیگر این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برگزاری اردو در قالب اعزام ۶۰۰ نفر از مادران و دختران به اردو‌های فرهنگی و زیارتی در بهمن‌ماه سال جاری از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر در استان است.

انتهای پیام / ب

بهره برداری از طرح‌های اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.