مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اعزام ۶۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد به اردو‌های شوق زیارت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: کمیته امداد استان به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های متفاوتی در بخش‌های اردو ، مسابقه ، نمایشگاه برای جامعه هدف خود در دست اجرا دارد ، گفت: تا پایان بهمن‌ماه سال جاری ۴۰۰ نفر به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از مددجویان این نهاد در قالب مادران و دختران به زیارت حضرت معصومه (ع) اعزام‌شدند ، افزود: اعتبار هزینه شده برای هر مددجو در سفر زیارتی قم را ۱۵۰ هزار تومان و مشهد مقدس را بیش از ۱۰۰ هزار تومان است و همچنین ۵۰ هزار تومان نیز در قالب هدیه به این افراد اهدا می‌شود.

الهی راد گفت: دو هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از آبان ماه سال جاری تاکنون در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس مشرف شدند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی برنامه پیش‌بینی‌شده سال ۹۷ کمیته امداد خراسان شمالی در برگزاری طرح شوق زیارت را سه هزار نفر اعلام و پیش‌بینی کرد: امسال  بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر به این اردو ها اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند ، در قالب این طرح شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آن‌ها به عتبات عالیات، مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

انتهای پیام / ب

برگزاری اردو‌های زیارتی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به مشهد مقدس و قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.