مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب ۸۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در استان برپایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، یاسر خطیب مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی با توجه به اینکه اصلی‌ترین و عالی‌ترین رکن این اتحادیه دانش آموزی، نماینده مقام معظم رهبری است ، گفت:امسال برپایی ۸۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در استان در دستور کار قرا دارد که در دو بخش نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های اتحادیه را شامل دو بخش تربیتی و فرهنگی برشمرد و افزود: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب بخش مهمی از این برنامه‌ها است که هر ساله به نقطه عطفی در ایام الله دهه فجرتبدیل شده است.

خطیب با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دانش آموزان این است که مردم اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی را به خوبی نشناخته اند، گفت: اتحادیه یک تشکل دانش آموزی است که از ۱۳ آبان سال ۵۸ با حمایت‌های مادی و معنوی امام (ره) تاسیس شده است.
وی بیان کرد: در بخش نمایشگاهی بعد از تشکیل گروه‌های دانش آموزی براساس موضوعات مشخص شده به مطالعه و تحقیق، تولید محصولات نمایشگاهی، برپایی ابتکارات دانش آموزی و در نهایت بعد از افتتاح نمایشگاه دانش آموزان به روایتگری در باب موضوع غرفه خود می‌پردازند.

انتهای پیام / ب

دانش آموز محوری ملاک اصلی اتحادیه دانش آموزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.