مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان خراسان شمالی گفت: در سال جاری ۱۱ اردوی فرهنگی، معنوی و معرفتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در استان برگزار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  یاسر خطیب مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی ارتقای سطح فکری و معنوی دانش آموزان ، تلاش برای جلب دانش آموزان به مبانی اعتقادی و مکتبی ، ایجاد وحدت و هماهنگی بین انجمن‌های دانش آموزی را از اهداف اتحادیه دانش آموزی بیان کرد و گفت: در سال جاری ۱۱ اردوی فرهنگی ، معنوی و معرفتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در استان برگزار شده است.

وی ارتقای کیفیت برنامه‌های این انجمن‌ها در مدارس را از اولویت‌های اتحادیه بیان کرد و افزود: با استناد به بیانات رهبری و توافق‌نامه‌ای که بین آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی منعقد شده خواستار حمایت و پشتیبانی بیشتر مدیران مدارس و مربیان از اتحادیه شد.

خطیب به تشریح برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان در سال جاری پرداخت و افزود: کیفی سازی برنامه‌های مدرسه‌ای ، کیفی سازی اجرای برنامه‌های ابتکاری در سطح مدارس، ایجاد شبکه قوی سرگروه ، مربی و معلمان خودجوش انقلابی و توسعه فعالیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجمن‌ها برخی از برنامه‌های در دستور کار خواهد بود.

وی اظهار کرد: از کسب دو رتبه بی‌سابقه کشوری انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان در جشنواره مدرسه انقلاب خبر داد و بیان کرد: برای اولین بار رتبه نخست پسران در بخش شهرستان‌ها به مدرسه امام خمینی فاروج و رتبه دوم دختران در بخش مراکز استان‌ها به دبیرستان علوم و معارف صدرا تعلق گرفت.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی گفت: امسال در جشنواره مدرسه انقلاب دو رتبه برتر کشوری را کسب کردیم و مدرسه امام خمینی فاروج حائز رتبه یک شهرستان‌ها در بخش پسران و دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا رتبه دوم مراکز استان‌ها بخش دختران را از آن خود کرد.

وی اظهار کرد: در جشنواره مداد کمرنگ که در حوزه نشریات تجربی بود هم ۲۳ درصد رتبه‌های برتر نصیب اعضای انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی شد که از ۱۸ رتبه برتر دانش آموزی هفت رتبه در بخش گروهی و ۱۱ رتبه در بخش انفرادی به دست آمد.

خطیب افزود: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی ۳ هزار و ۵۰۰ عضو فعال دارد که ۷۲ انجمن پسرانه و ۶۹ انجمن دخترانه در هر متوسطه اول و متوسطه دوم در حال فعالیت هستند.

گفتنی است: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در سال ۵۸ با حمایت‌های معنوی و مادی امام خمینی (ره) تأسیس و طی سالیان متمادی در زمینهٔ تربیت نیرو‌های مخلص دانش‌آموزی و حضور آن‌ها درصحنه‌های انقلاب اقدام نموده است.

انتهای پیام / ب

کسب رتبه کشوری انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.