امام جمعه اهل تسنن ارومیه بر احیا و استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر بایستی باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ماموستا عبدالقادربیضاوی امام جمعه اهل تسنن ارومیه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه گفت:به برکت انقلاب اسلامی، ایران اسلامی به‌عنوان الگو در جهان مطرح شده است لذا ما هم باید همواره قدر این ایام را دانسته و وحدت و اتحاد خود را بیشتر تقویت کنیم.
 
ماموستا عبدالقادر بیضاوی با بیان اینکه دهه فجر فرصت دوباره تجدید میثاق با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل است، افزود: ملت ایران اعم از شیعه و سنی برای پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده است تا روز‌های خوب و خوش و پر از مهربانی نصیب مردم کشور شود.
 
امام جمعه اهل سنت ارومیه به راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اشاره و تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه وفاداری ملت به آرمان‌های نظام بوده و باید هرچه باشکوهتر برگزار شود.
 
وی اضافه کرد: آحاد مردم اعم از شیعه و سنی باید به وظیفه خود که حضور پرشور در راهپیمایی است، عمل کنند چرا که بهترین پاسخ به یاوه گویی‌های سران آمریکا است.
 
انتهای پیام/م
 

نماز جمعه اهل سنت ارومیه

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.