خطیب جمعه کرمان گفت:شکست آمریکا در پرونده هایی چون داعش،اسرائیل،افغانستان و جریان هسته ای از جمله دست آوردهای مهمی است که به واسطه انقلاب حاصل شده است.

شکست آمریکا از ایران دستاورد بزرگ انقلاب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  امام جمعه و نماینده ولی فقیه در خطبه های این هفته نمازجمعه کرمان گفت:کسانی بندگی خدا را کردند که رضایت خدا را بر هر رضایت ترجیح دادند و دنیا را مزرعه‌ای برای آخرت فرض کردند.

 وی افزود: یک دسته از شاهدان بر اعمال ما، اعضا و جوارح ما هستند و روز قیامت بر دهان ها مهر زده اند و باید اعضا علیه ما شهادت دهند پس باید طوری رفتار کنیم که شرمسار نباشیم .

امام جمعه کرمان افزود :در صحنه پاسخگویی تنها عملکرد دنیا مهم است که شهادتها به نفعمان باشد تا علیه ما وباید دراین خصوص مواظبت کرد.

حجه الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان گفت :امروز دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود مردی است که دنیا در برابرش تعظیم میکند.

وی زندگی حضرت امام (ره) را به سه بخش تقسم کرد و افزود: دوران اولیه ،دوران خود سازی و مجهز شدن برای حرکت های بزرگ که وقتش راصرف این کرد که شخصیتش طوری ساخته شود که تحت انوار الهی باشد .

وی بیان داشت: روحیه و رویه امام( ره ) آنقدر عظیم است که اخلاق را رعایت میکرد و آنقدر پیشرفت کرد که در جایی برای اینکه پای را روی کفش کسی نگذارد مستحبات رارها میکردند .

خطیب جمعه کرمان بخش دوم زندگی امام (ره) را دوران مبارزه عنوان کردو اظهار داشت:امام تنها هدف مبارزه اش را دفاع از مظلوم عنوان کرد و می فرمود تنها رضایت خداوند و جاری شدن احکام خدا را در کشور مد نظردارد.

حجه الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان گفت؛بخش سوم زندگی امام ره  زمانی است که رهبری یک دهه ازانقلاب اسلامی ایران را عهده دار میشوند و چهل سال مبارزه را شروع میکند که در داخل و خارج  جریانات خاصی را هدایت و مدیریت میکند.

وی بیان داشت :امام خمینی در بعد داخلی سبب خنثی سازی فتنه ها ودر بعد خارجی سبب تشکیل جبهه مقاوت شد واین دستاورد اکنون به یک جبهه اثر گذار برای حفظ ارزشهای انقلاب تبدیل شده است.

خطیب جمعه کرمان با اشاره به سالروز دستیابی به فن آوری فضایی کشور نیز بیان داشت: علیرغم تحریم ها ،جنگ تحمیلی، توطئه های دشمن ،جنگ نرم ،جنگ سخت و تمامی هربه ها امروز در دنیا حرف برای گفتن داریم.
انتهای پیام/ح

آمریکا درجبهه های مختلفی از ایران شکست خورده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار