فرمانده تفحص لشگر ۱۷ علی‌بن ابی طالب در سفر به زرندیه گفت: شهدای بزرگوار و امام متعلق به جهان اسلام هستند.

شهدای بزرگوار و امام متعلق به جهان اسلام هستندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سردار حاج حسین کاجی فرمانده تفحص لشگر ۱۷ علی‌بن ابی طالب و جانباز شیمیایی دفاع مقدس دریادواره ۱۳ شهید روستای حسین آباد زرندیه گفت: شهدای ما متعلق به یک محله، شهر، استان و کشور نیستند، بلکه شهدای بزرگوار و امام مامتعلق به جهان اسلام هستند.

سردار کاجی افزود: شهدا تمام معادلات سیاسی دنیا را به هم زده و همانطور که ما در انقلاب خود از طریق حماسه هشت سال دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را به جهان صادر کرده ایم شهدای ما نیز تاثیرشان را بر جهان اسلام گذاشتند و در سوریه، عراق و دیگر کشور‌ها روحیه شهادت طلبی در حال گسترش است.

وی با اشاره به صدور انقلاب به سایر کشور‌ها در دوران دفاع مقدس اضافه کرد: امروز تأثیر خون شهدا را در کشور‌های منطقه می‌بینیم چرا که منش شهدای ما که به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقتدا کرده اند به تدریج تجلی یافته و همچون فانوسی راه را به کسانی که دنبال حقیقت هستند نشان می‌دهد.

پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از دفاع مقدس نتوانسته ایم شهدا را تعریف کنیم

فرمانده تفحص لشگر ۱۷ علی‌بن ابی طالب با بیان اینکه شهدا در رکاب حضرت مهدی (عج) آبرو و افتخار شهر و روستاهستندبیان کرد: هنوز پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از دفاع مقدس نتوانسته ایم شهدا را به طور کامل تعریف کنیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور گفت:: این مشکلات همچون کف روی آب دریاست و ان شاءالله حل خواهد شد و روسیاهی برای کسانی خواهد ماند که به دنبال ناامید کردن ملت شریف ایران هستند.

یادواره شهدای ۱۳ شهید گلگون کفن روستای حسین آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه به عنوان طلیعه برنامه‌های دهه مبارک فجر این شهرستان با حضور یادگار هشت سال دفاع مقدس و فرمانده تفحص لشگر ۱۷ علی‌بن ابی طالب سردار حسین کاجی و با حضور اقشار مختلف مردم و همراهی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگان در مسجد جامع این روستا برگزار ودر پایان این مراسم مزار شهدای این روستا عطر افشانی و گلباران شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.