مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: سیل در محل کنترل و مهار شده است، ولی نیاز به تثبت دارد و با توجه به وضعیت سیل بند احتمالا تا فردا شب عملیات روی سیل بند ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده،مدیر کل مدیریت بحران خوزستان بیان داشت: عملیات ترمیم سیل بند رفیع هنوز تمام نشده است و همچنان ادامه دارد،   اما الان کار ترمیم به مرحله تخصصی و فنی رسیده است.

وی افزود: در این مرحله از ترمیم سازمان آب و برق وظیفه نشت گیری سیل بند را برعهده  دارد و باقی دستگاه ها؛ و ماشین آلات تا پایان عملیات در صحنه باقی می‌مانند.

حاجی زاده عنوان کرد: روستا‌های بسیاری در حاشیه دز و کرخه در معرض سیل قرار دارد لذا تمامی امکانات در همه استان بسیح شده اند و تمام قد پای کار هستند.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان گفت: مردم شریف رفیع در مساله بحران سیل مردانه در کنار مسئولان  پای کار آمدن که جا دارد از آن‌ها تقدیر کنیم.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: مردم رفیع چه در زمان انقلاب اسلامی و چه در زمان ۸ سال دفاع مقدس   و هم اکنون همواره رشادت‌هایی را در طول تاریخ از خود نشان داده اند و این رشادت‌ها بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با تشکر از تمامی نیرو‌های امدادی، عملیاتی، خدماتی، نظامی و بسیج مردمی اظهار داشت: استاندار خوزستان نیز یک شبانه روز  در محل حضور داشتند.

انتهای پیام/م

تداوم عملیات ترمیم سیل بند رفیع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار