معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل گفت: یکصد پروژه زودبازده سپاه در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی، معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل افزود: اجرای پروژه‌های زودبازده و محرومیت‌زدایی از روز شنبه همزمان با سراسر کشور در اردبیل استارت می‌خورد و یک هزار پروژه در اردبیل با همکاری سپاه و بسیج سازندگی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: قرار است ۴۰ هزار پروژه زودبازده و محرومیت‌زدا در کشور اجرا شود و سهم استان نیز یک هزار پروژه است که عملیات اجرایی این پروژه‌ها دهه فجر سال آینده به اتمام می‌رسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل گفت: پرژه‌های زودبازده در مناطق محروم در حوزه آب، برق، کشاورزی و در دیگر بخش‌ها مد نظر است و در این پروژه‌ها محرومیت‌زدایی مهم‌ترین اولویت‌کاری است و مناطق محروم استان اهداف اصلی این پروژه‌ها است تا امید و شور و حال خاصی به وجود آید.

وی تصریح کرد: عمران و آبادانی مناطق محروم یک اولویت اساسی است و باید همگان توجه کنیم تا دغدغه و نگرانی قشر محروم جامعه از بین برود.

عبدی بیان کرد: از یک هزار پروژه سهم استان ۶۰ درصد احداث می‌شود و ۴۰ درصد که عملیات اجرایی آن آغاز شده به مرحله تکمیل می‌رسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل گفت:هم زمان با دهه فجر، ۶۷۰ برنامه متنوع توسط سپاه ، در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

اجرای برنامه های متنوع دهه فجر در اردبیل

برچسب ها: سپاه ، بسیج سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
روستای لنج آباد مشگین شهر راه ارتباطی مناسب ندارد و با وجو داشتن چشمه های فراوان بی آب است خواهشاً براردارن بسیج سپاه کاری کنند.