مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل از شناسایی بیش از ۱۱ هزار خانوار نیازمند در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به شناسایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند در سطح استان اردبیل اشاره کرد و افزود: از محل تبصره ۱۴ هدفمندی یارانه‌ها، حمایت از این اقشار آسیب‌پذیر را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بخشی از مشکلات آن‌ها برطرف شود.
وی با بیان اینکه همکاری‌های گسترده‌ای را با طیف‌های مختلف سازمان بسیج مستضعفین استان اردبیل داریم، افزود: در طول سال با حمایت‌های مضاعف بسیجیان در امر تهیه و توزیع سبد کالا، تأمین لوازم ضروری منزل، کمک هزینه جهیزیه و کمک به تحصیل دانش آموزان تحت حمایت خدمات قابل توجهی ارائه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان نیز ۷۲ تن کالا را در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد و افراد نیازمند شهرستان گرمی توزیع کرده است، اعلام کرد: مرحله نخست این اقدام به اتمام رسیده و در مرحله دوم نیز بنیاد مستضعفان درصدد است تا ۱۲ قلم سبد کالا را در قالب ۷۲ تن دیگر بین محرومان منطقه گرمی توزیع کند.
دشتی با بیان اینکه همواره سپاه و بسیج برای کمک به این نهاد در خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: در سایه این همکاری‌ها توانسته‌ایم گامی موثر در محرومیت‌زدایی برداریم که این امر نشاط و شادابی آحاد مختلف مردم را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه هشت مسکن مددجویی در شهرستان‌های خلخال و اردبیل برای خانوار تحت حمایت این نهاد که فاقد منزل مناسب بودند توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در حال ساخت است، گفت: همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد استان اردبیل تنها به ساخت منزل مددجویی ختم نمی‌شود و در زمینه‌های دیگری نیز وارد خدمت‌رسانی به اقشار محروم شده‌ایم.
دشتی با اعلام اینکه ساخت منزل مددجویی برای خانوار تحت حمایت با همکاری بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حدود ۱۶۰ میلیون تومان هزینه دربر داشته است، بیان کرد: با توجهبه برودت هوای سرد و یخبندان در سطح استان اردبیل، هشت خانوار تحت حمایت در شرایط بسیار سختی زندگی را سپری می‌کردند که با فعالیت گسترده بسیج سازندگی منازل آن‌ها تکمیل می‌شود.
انتهای پیام/ح

توزیع ۷۲ تن کالا در بین خانوار تحت حمایت در شهرستان گرمی

برچسب ها: کمیته امداد ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.