دسترسی تمام روستاهای شهر هیر به تلفن ثابت

جلسه شورای اداری شهر هیر برای بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان برگزار شد.

دسترسی تمام روستاهای شهر هیر به تلفن ثابتبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای اداری شهر هیر برای بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان برگزار شد. در این جلسه که با حضور صدیف بدری نماینده شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین، جواد زنجانی فرماندار شهرستان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، آخرین اقدامات انجام شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهر هیر بررسی شد.

بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ، در این جلسه با اشاره اینکه از ۴۴ روستای بخش هیر تمامی روستاها دارای تلفن ثابت خانگی هستند، گفت: از این تعداد ۲۶ روستا تحت پوشش تلفن همراه بوده و ۲۱ روستا نیز به اینترنت پرسرعت روستایی دسترسی دارند.

مدیرکل ICT استان با تشریح برنامه های انجام شده در شهر هیر به برقراری رومینگ در روستاهای این بخش اشاره و خاطرنشان کرد : طی سال جاری ۱۳ روستای این بخش از طریق رومینگ شبکه WLL روستایی از پوشش ایرانسل برخوردار شده اند .

وی با اشاره به برنامه های آتی تصریح کرد : تا خرداد ماه سال آتی ۱۷ روستای این بخش از نعمت اینترنت پرسرعت و تعداد هفت روستای این بخش از پوشش تلفن همراه برخوردار می شوند.

صدیف بدری، نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از فعالیت های مجموعه ICT استان گفت: اقدامات انجام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اردبیل کاملا چشمگیر بوده و باید سعی شود تا دامنه خدمت رسانی به مردم را گسترش دهیم.

در این جلسه مقرر شد، تمامی ۴۴ روستای این بخش با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، فرمانداری شهرستان اردبیل و بخشداری شهر هیر از لحاظ آخرین وضعیت ارتباطی مورد پایش میدانی قرار گرفته و نتیجه به مهندس بدری نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ارائه شود .

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.