مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: ۵۶ هزار خانوار از طرح‌های آبرسانی در دهه فجر بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ذاکری مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: با اجرای ده‌ها طرح آبرسانی در سطح استان در دهه فجر، ۵۶ هزار خانوار از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

وی به تشریح طرح‌های قابل بهره برداری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه با آبدهی ۲۰۵ لیتر در ثانیه، اجرای ۴۳۸۰ متر خط انتقال آب در اقطار مختلف، احداث ۵۰۰ کیلووات خط انتقال نیرو، احداث ایستگاه پمپاژ آب به مساحت ۷۰ متر، ساخت و احداث مخزن بتنی به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب، احداث ۸۰ متر اتاقک چاه، ۸۵۰ مترمحوطه سازی وحصاری کشی بخشی از این طرح‌ها در این ایام است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران از ۷۰ هزار متر توسعه و ۶۱ هزار متر اصلاح شبکه آبرسانی در اقطار ۶۳ تا ۳۰۰ میلی متری در  مازندران خبر داد و گفت: در مجموع ۵۶ هزار خانوار از مزایای این طرح‌ها در ایام دهه فجر بهره مند می‌شوند.

ذاکری افزود: راه اندازی میز خدمت در شهر‌های استان و سامانه اطلاعات مکانی آب شرب شهری (GIS) در شهر‌های بهشهر و آمل به منظور هومشمند سازی و تحلیل هیدرولیکی شبکه توزیع آب شرب شهری را از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر است.

وی مجموع اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح‌ها را ۱۸۴ میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح آبرسانی برای ۵۶ هزار خانوار در مازندران

برچسب ها: بحران آب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.