مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : فرایند صدور مجوز اماکن گردشگری بین راهی کرمانشاه تسهیل شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قاری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : با حمایت‌های استاندار، شرایط صدور مجوز اماکن گردشگری منفرد بین راهی فراهم شد.

وی گفت : با درایت و تدبیر استاندار کرمانشاه موضوع صدور اماکن منفرد گردشگری بین راهی استان حل شده و سرمایه گذاران می‌توانند اماکن مختلف گردشگری و رستوران‌های بین راهی منفرد بمنظور توسعه گردشگری در استان ایجاد کنند.

وی ادامه داد: قبل از این شرایط، می‌بایست از طریق مجتمع‌های خدمات بین راهی با محدودیت‌های مختلف اقدام کرد که توانستیم در راستای سرمایه گذاری بیشتر و ایجاد اشتغال پایدار این شرایط را تسهیل کنیم.

قادری در ادامه گفت: توسعه اماکن گردشگری در استان کرمانشاه موجب می‌شود که مسافران ورودی به استان راحت‌تر بتوانند از خدمات و امکانات رفاهی در شهرستان‌ها بهره‌مند شوند و این خود اشتغال را برای جوانان جویای کار فراهم خواهد کرد.

وی ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری را بالا دانست و افزود: در صورت تقویت اماکن گردشگری و سیاحتی اقامتی، می‌توان زمینه جذب گردشگران بیشتری را در استان فراهم کرد .

 

 

انتهای پیام/د

شرایط صدور مجوز اماکن گردشگری منفرد بین راهی فراهم شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.