مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از اینکه بهره برداری از ۱۴۰ مکان ورزشی ازدستاورد‌های انقلاب در حوزه ورزش و جوانان بوده است خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: بهره برداری از 140 مکان ورزشی و رشد 30 درصدی ورزشکاران سازمان یافته از جمله دستاورد های چهل ساله انقلاب در حوزه ورزش و جوانان است .

وی افزود: توسعه امکانات و زیرساخت های زمان پیروزی انقلاب ۱۴ مکان ورزشی در استان داشتیم ولی در حال حاضر حدود ۱۴۰ مکان صرفا متعلق به وزارت ورزش و جوانان پس از پیروزی در استان ساخته شده است ۱۰ برابر به ظرفیت ها افزوده شده است.

سرپرست گفت: ۶۳ پروزه خیرساز در استان داریم کلنگ زنی هایی که ۲ تا ۲ و نیم میلیارد تومان آورده داردو هیچ پروژه نیمه تمامی در استان نداریم و نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع ملی و استانی در ۹ ماه اخیر می رسیم .

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: بخشی از محل تفاهم نامه مشترک با بنیاد مستضعفان در قالب چمن های مصندعی اجرا شده است.

وی افزود: تعداد14 تیم ورزشی با حمایت آستان قدس به مسابقات ورزشی در خراسان جتوبی به مناسبت دهه فجر اعزام شده اند.

سرپرست با بیان اینکه در بیرجند اولویت های اساسی ما در شمال شهر است گفت: سالن ملت سرایان ، سالن بورنگ در درمیان، چمن مصنوعی روباز شهرک هاشمیه قاین چمن چهکند بیرجند، سالن امام علی حاجی اباد بیرجند از محل اعتبارات خیرین، افتتاح سالن علوی بیرجند با حضور سلطانی فر و سعیدی کیا از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان دو کلنگ زنی سالن ورزشی در منطقه زیرکوه و روستای قومنجان توسط خیرین احداث شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: کرت پدل در بیزجند را افتتاح می کنیم سایت تیرو کمان در بیرجند با حضور وزیر ورزش و مجمع نمایندگان افتتاح می کنیم همچنین پیشنهاداتی برای مناطق مرزی آسیب پذیر داریم از وزیر ورزش خواهشمندیم سالن بزرگ مسابقه ای را در مرکز استان کلنگ زنی کنیم و هتل ورزش و سالن تیراندازی نیز کلنگ زنی خواهدشد.

وی با بیان اینکه سالن دو هزار نفری شمال شهر سال اینده به بهره برداری می رسد گفت: مسابقات بین المللی تریال اسکواش و کشتی سال اینده به میزبتنی بیرجند برگزار می شود هم چنین تجهیرات کل سیستم چمن ها را مکانیزه کرده ایم موضوعات تجهیز اداره کل برطرف شده است.

سرپرست افزود: سال گذشته ۱۱۱ خانه ورزش روستایی را راه اندازی کردیم طرح شناسایی مجدد خانه های ررستایی برگزاری انواع جشنواره ها ، مسابقات برای رشته های ورزشی رسمی دارت شطرنج تنیس روی میزو فوتبال دستی خوشبختانه رشد قایل توجهی در ورزشکاران داشته ایم.

 
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: حدود ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته تعداد ورزشکاران ورزش های همگانی افزایش پبدا کرده است همچنین همایش ویزه رابطین ورزش روستایی، ۱۱ خانه ورزش حواله دریافت می کنند از ۱۱ شهرستان ۱۱ روستا در ۱۱ شهرستان از جمله اقدامات ورزش و جوانان است

سرپرست در پایان با بیان اینک ورزش همگانی یکی از برنامه های ویژه مشارکت جدی با برنامه ها است افزود: در حوزه اوقات فراغت، ازدواج جوانان و کنترل آسیب های اجتماعی اقدامات خوبی در استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ط آ

افزایش ۱۵ درصدی وزرشکاران همگانی

برچسب ها: انجمن ورزشی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.