دبیر انجمن مدیریت سبز ایران گفت: نمایندگان کشور‌های بلیز، نیجریه و ایالات متحده آمریکا در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی در یزد در حوزه آتش برگزیده شدند.

برگزیدگان حوزه جوانان در اجلاس بنیاد جهانی انرژی در یزد تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  امامی دبیر انجمن مدیریت سبز ایران در همایش بین المللی شهر‌های پایدار جهان در یزد، گفت: نمایندگان کشور‌های بلیز، نیجریه و ایالات متحده آمریکا در نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی در یزد در حوزه آتش برگزیده شدند.

وی افزود: امروز با وجود جوانان ایده‌های خوبی برای پیشگیری از آسیب‌هایی که اکوسیستم را تهدید می‌کند ارائه شده که باید این ایده‌ها را مهم بدانیم و از آن‌ها در کار‌های خود استفاده کنیم.

امامی ادامه داد: در این کنفرانس بسیار یاز موارد مشخص شد از جمله اینکه مردم شهر یزد از وسایل خود نهایت استفاده را می‌برند و این بلوغ فرهنگ مردم را می‌رساند.

در این مراسم گواهینامه و مدال بنیاد جهانی انرژی به کشور‌های نیجریه و بلیز اهدا شد و کشور ایالات متحده نیز به عنوان برگزیده این بخش گواهینامه و تندیس را کسب کرد.

نخستین کنفرانس بین المللی شهر‌های پایدار جهان و نوزدهمین کنفرانس بین المللی سازمان جهانی انرژی با حضور ۷۰ نفر از متخصصان جهانی حوزه‌ی انرژی‌های پایدار و اساتید دانشگاه‌های ۲۵ کشور جهان صبح دیروز به میزبانی شهر جهانی یزد آغاز  و تا امروز ادامه داشت.

انتهای پیام/ی

تجلیل ازبرگزیدگان حوزه جوانان در اجلاس بنیاد جهانی انرژی در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار