مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: از دقایق بامدادی امروز ۴ مورد تصادف در سطح استان به مراکز ارتباطات گزارش شد که در مجموع ۱۳ مصدوم در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، جلال پوران فرد مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: از بامداد امروزتاکنون ۴ مورد تصادف در استان جهت امداد خواهی با اورژانس تماس گرفته اند که در مجموع به ۱۳ نفر امدادرسانی شده است.

وی  بابیان اینکه تصادف اول در یاسوج با واژگونی سمند با ۳ مصدوم گزارش شد افزود: تصادف دیگر در مسیر بابامیدان به یاسوج با برخورد دنا با مزدا و مصدوم شدن ۸ نفر گزارش شد.

مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد بابیان اینکه در واژگونی سمند هر سه مصدوم به بیمارستان انتقال شد بیان کرد: در تصادف خودروی دنا ومزدا ۳ مصدوم توسط آمبولانس ۱۱۵ بابامیدان به بیمارستان نورآباد انتقال داده شد و ۵ مصدوم در محل توسط اورژانس ۱۱۵ کوشک مداوای سرپایی شدند.

پوران فرد در خصوص تصادفات امروز نیز اشاره‌ای به تصادف گچساران کرد و افزود: در طول این مدت دو تصادف با ۲ مصدوم در گچساران رخ داده است که هر دو مصدوم توسط اورژانس گچساران پوشش امدادی شده است.

وی اظهار کرد : خدا را شکر در بقیه شهرستان‌های استان تصادفی در ۱۲ ساعت گذشته به مراکز ارتباطات گزارش نشده است.

انتهای پیام/غ

امداد رسانی به سیزده مصدوم در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.