فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از کشف بیش از 3 تن و 200کیلوگرم انواع مواد مخدر در 8ماهه گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  سردار انصاری در حاشیه نشست بیستمین همایش فرماندهان انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از کشف بیش از 3 تن و200کیبوگرم انواع مواد مخدر در 8ماهه گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20درصدافزایش داشته است تصریح کرد:در در سال گذشته 2تن و 700کیلوگرم کشفیات اتواع مواد مخدر داشتیم که این میزان در 8ماهه امسال به 3تن و200کیلوگرم افزایش داشته است.

وی محورهای مواصلاتی فارس به استان و محورهای خروجی استان به اصفهان ،تهران ، چهارمحال بختیاری و خوزستان را مهم ترین محور کشفیات عنوان کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به رتبه نخست استان در بحث پیشگیری از وقوع جرم و نزاع دسته جمعی را در سطح کشور افزود:مبارزه با قاچاقاق کالا و ارز،مبارزه با هرگونه تجمع غیر قانونی،مبارزه با مواد مخدر،بالا بردن سطح یگان امدادو کلانتری ها برای مبارزه جدی با مخلان نظم وامنیت مردم چه درمحیط شخصی و اجتماعی از مهم اولیت های نیروی انتظامی  است.

سردار انصاری با اشاره به کاهش 40درصدی تصادفات جاده ای در سطح درون شهری اظهار کرد:نیروی انتظامی با حضور فیزیکی و ملموس در محورهای مواصلاتی و در محورهای حادثه خیز در صدد کاهش تصادفات جاده ای است.

انتهای پیام/غ

کاهش 40 درصدی تصادفات جاده ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.