فرمانده انتظامی  کهگیلویه وبویراحمدازرتبه اول کهگیلویه وبویراحمد در زمینه کاهش نزاع های دسته جمعی در کشور خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سردار انصاری فرمانده انتظامی  کهگیلویه وبویراحمدهمکاری، مشارکت و همراهی مردم در ایجاد امنیت در استان را ضروری دانست و گفت: امنیت زیربنای توسعه جامعه در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و بدون همکاری و پیشتیبانی مردمی این امر محقق نخواهد شد.

سردار انصاری با اشاره به اینکه پلیس حافظ جان، مال، امنیت و ناموس مردم است افزود: کارکنان نیروی انتظامی بدون هیچ چشم داشت و توقعی به صورت شبانه روزی در همه نقاط استان بستر جامعه را برای مخلان ناامن کرده و برای مردم آرامش و امنیت روحی و روانی فراهم می کنند.

وی از کسب رتبه اول استان در زمینه کاهش نزاع های دسته جمعی در کشور خبر داد و گفت : این مهم با فرهنگ سازی و همکاری مردم استان در دو سال متوالی بدست آمده است.

فرمانده انتظامی استان از کسب رتبه دوم کشوری در موضوع پیشگیری از وقوع جرم (سرقت ) خبر داد و گفت : از هفته ناجا در سال گذشته تا کنون بیش از 5 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی، محورهای برون استانی و در نقاط آلوده شهرها و روستاهای استان کشف و ضبط شد که این مقدار 21 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است .

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در محل ترانزیت قاچاق کالا از بنادر جنوب به مرکز کشور قرار دارد اضافه کرد: مقدار کالای قاچاق کشف شده ار هفته ناجا در سال گذشته تاکنون 27 درصد افزایش داشته و ارزش ریالی این کالاها 42 میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/د

افزایش ۲۱ درصدی کشف مواد مخدر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.