مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی از افتتاح ۱۱ طرح هادی روستایی همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی محمدی مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی با بیان این که ۱۱ طرح هادی روستایی همزمان با دهه فجر در استان افتتاح می‌شود ، گفت: در شهرستان بجنورد و مانه و سملقان هر کدام سه طرح هادی روستایی و در شهرستان‌های شیروان ، فاروج ، جاجرم و راز و جرگلان هر کدام یک طرح هادی آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر چهار پروژه طرح هادی روستایی در استان نیز کلنگ زنی می‌شود ، افزود: این طرح‌ها در روستا‌های شهرستان گرمه و مانه و سملقان است.

محمدی گفت: طرح هادی علاوه بر ساماندهی و اصلاح بافت موجود سبب بهبود کیفیت بافت روستا ، توسعه عمران روستایی و نحوه استفاده از زمین در بخش‌های مختلف تعیین می‌کند.

وی بیان کرد: علاوه بر اجرای طرح هادی همزمان بازگشایی ، اجرای ابنیه ، سنگفرش و زیرساخت آسفالت نیز در روستا‌ها اجرا می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی با بیان اینکه قبل از تاسیس استان تنها برای ۹۶ روستا طرح هادی تهیه و در ۳۹ روستا طرح هادی اجرا شده بود ، گفت: اکنون برای ۷۲۱ روستا در استان طرح هادی تهیه و در ۳۵۴ روستا نیز طرح هادی اجرا شده است.

انتهای پیام / ب 

بهره برداری از پروژه‌های طرح هادی در روستا‌های خراسان شمالی

برچسب ها: مسکن ، توسعه روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.