مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر امسال، ۶۱۲ واحد مسکن روستایی در این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، علی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت:همزمان با دهه فجر امسال، ۶۱۲ واحد مسکن روستایی در این استان افتتاح می‌شود که این تعداد واحد مسکونی با کمک تسهیلات ویژه مسکن روستایی اجرا شده است.

وی گفت: دهه فجر امسال، ۱۴۱ واحد مسکن روستایی در شهرستان بجنورد، ۱۰۶ واحد در شیروان، ۸۷ واحد در اسفراین، ۸۸ واحد در مانه و سملقان، ۵۳ واحد در فاروج، ۵۰ واحد در گرمه، ۳۷ واحد در جاجرم و ۵۰ واحد در راز و جرگلان به افتتاح می‌رسد.

محمدی خاطرنشان کرد: اکنون نیمی از منازل روستاییان استان مقاوم هستند.

وی گفت: همزمان با دهه فجر امسال، ۱۱ طرح هادی روستایی در شهرستان‌های مختلف استان به بهره برداری می‌رسد و طرح هادی چهار روستا هم وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها ۱۶۳ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال اعتبار هزینه شده و با بهره برداری از آن ۲ هزار و ۳۱۶ خانوار از مزایای طرح‌ها بهره مند می‌شوند.

محمدی افزود: تا پایان امسال شمار روستا‌هایی که طرح هادی در آن آماده بهره برداری می‌شود به ۳۰۰ روستا می‌رسد و شاخص بهره مندی روستاییان استان از این طرح‌ها به ۴۱ و نیم درصد ارتقا می‌یابد.

اکنون بهره مندی روستاییان استان طرح هادی چهار درصد از میانگین کشوری بالاتر است.
طرح هادی باید در ۷۲۳ روستای استان اجرایی شود که البته مطالعات تمام طرح هادی در تمام روستا‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/ط


بهره برداری از ۱۴۱ واحد مسکونی در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.