همزمان با دهه مبارک فجر؛ پروژه مسکن دادگستری کرمان شامل ۲۰۴ واحد و ۱۲۰۰ مترمربع فضای تجاری می‌باشد که در ۶ بلوک ۹ طبقه و یک بلوک ۱۱ طبقه طراحی و در بلوار امام رضا (ع) به بهره برداری می رسد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز در آستانه دهه مبارک فجر با حضور یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان، عالم زاده، شهردار کرمان، رئیس شورای شهر و جمعی از اعضای شورای شهر، کلنگ آزاد سازی معابر محدوده پروژه مسکن تعاونی مسکن کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب کرمان واقع در بلوار امام رضا (ع) حدفاصل پل کوثر و چهار راه فرهنگیان زده شد.

مهدی طالبی زاده مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در حاشیه این کلنگ زنی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۰۰ واحد مسکونی واقع در بلوار امام رضا (ع) کرمان به کارکنان دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تخصیص می‌یابد.

وی با بیان این مطلب که ساخت این واحد‌های مسکونی با همت اعضا هیئت مدیره و همدلی اعضا شرکت از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه شامل ۲۰۴ واحد و ۱۲۰۰ مترمربع فضای تجاری می‌باشد که در ۶ بلوک ۹ طبقه و یک بلوک ۱۱ طبقه طراحی و اجرا شده است و بالغ بر ۹۰ درصد این واحد‌ها ۳ خوابه است.

طالبی زاده افزود: این پروژه علاوه بر تامین پارکینگ واحدها، دارای تعداد ۱۸ پارکینگ مازاد میباشد و واحد‌های بر اساس نقشه‌ی شرکت مشاور و بر اساس مقررات ملی ساختمانی احداث شده است.

وی گفت: مهمترین دغدغه هیئت مدیره این بود که در اجرای این پروژه تا حد امکان از نیرو‌های کار بومی استفاده شود و لذا هنگامی که به کارخانجات مراجعه می‌شد اگر نیروی غیربومی در آنجا فعالیت داشت از ارائه کار با آن شرکت خودداری می‌شد.

وی به مهمترین اقدامات انجام شده در این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: حذف سیستم سرمایشی کولر آبی به منظور جلوگیری از هدر رفتن آب و استفاده از فیبر نوری در سیستم مخابراتی به منظور جلوگیری از امواج ناشی از فرکانس‌ها و تبعات آن از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این پروژه بوده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: بر اساس برآورد شرکت مشاور برای اجرای هر متر مربع این واحد‌ها بدون لحاظ خرید زمین و اخذ مجوز ساخت حدود یک و نیم میلیون تومان تخمین زده شد که با مدیریت صورت گرفته، این مبلغ تا ۲۵ درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/ی

حذف سیستم سرمایشی کولر آبی به منظور جلوگیری از هدر رفتن آب

برچسب ها: دادگستری ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.