سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از انهدام یک باند سرقت مسلحانه خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت : در این رابطه سه سارق مسلح دستگیر و روانه زندان شده اند.

باند سرقت مسلحانه خودرو در منوجان متلاشی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ امیدرضایی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه خودرو در مناطق مختلف و خارج از شهرمنوجان ، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کاردادستانی قرار گرفت.

این مقام قضائی افزود : پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی اعضای باند مذکور مورد شناسایی قرار گرفتند و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سارقان صادر گردید.

وی گفت : در آخرین عملیات مسلحانه این باند، سارقین با راننده خودرویی که هدف سرقت بوده است درگیر می شوند که در نهایت منجر به مجروح شدن یکی از سارقین می شود و هنگامی که سارق جهت درمان به بیمارستان مراجعه می کند با همکاری و هوشیاری مردم توسط پلیس دستگیر می شود.

رضائی افزود: بلافاصله پس از دستگیری اولین عضوء باند سرقت های مسلحانه،دو نفر باقیمانده باند نیز دستگیر و در حال حاضر تمامی اعضای این باند با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند و تحقیقات تکمیلی دراین رابطه در شعبه دادستانی منوجان ادامه دارد
این مقام قضائی عنوان کرد: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، یک عددکلت کمری به همراه مقادیری فشنگ کشف گردیده است.

رضائی اعلام کرد: قانون گذار مجازات های سنگینی از قبیل حبس های طولانی مدت برای کسانی که اقدام به سرقت مسلحانه می کنند پیش بینی کرده است.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان هشدار داد:اولویت دستگاه قضائی در شهرستان،برقراری حداکثری امنیت می باشد و با مخلین نظم و هنجارشکنان با شدت و قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.


انتهای پیام/س

 

انهدام یک باند سرقت مسلحانه خودرو در منوجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار