رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه گفت همه در داخل و خارج از این کشور علیه حزب حاکم عدالت و توسعه متحد شده‌اند و تاکید کرد آنکارا برای دشمنان حق حیات قائل نمی‌شود.

اردوغان: برای کسانی که قصد لطمه زدن به آرامش ما را دارند، حق حیات قائل نمی‌شویمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون تی آر تی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در ضیافت ناهار ریاست تشکیلات استانی حزب حاکم عدالت و توسعه در غازی آنتپ گفت: همه جهان در مقابل ما متحد شده اند. همه در داخل و خارج از ترکیه علیه حزب عدالت و توسعه متحد شده اند. حزب عدالت و توسعه به صورت روز افزون توسعه یافته و قدرتمندتر شده است. برای کسانی که قصد لطمه زدن به آرامش ما را دارند، حق حیات قائل نمی‌شویم. 

اردوغان افزود: در انگلیس با یک فیلم تبلیغاتی از این موضوع بحث می‌کنند که من دانشگاهیان را به قتل می‌رسانم. چگونه است که من خود از این موضوع اطلاعی ندارم. چنین چیزی را ندیده ام، نشنیده ام.

وی همچنین گفت: جهان پر از ظالمان و خائنان است. ما نیز می‌گوییم زنده باد جهنم برای ظالمان. کسانی که با دسیسه شبکه فتو (فتح الله گولن) قصد داشتند راه ما را سد کنند همچنان در پی ضربه زدن به ما از راه‌های دیگر خواهند بود.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: آنان از مدتی پیش تلاش کردند با موضوعاتی مانند، سوریه، مسائل اقتصادی، بحران آوارگان و بحث‌ها درباره مصطفی کمال آتاترک تنش‌ها را تحریک کنند. این‌ها نشان می‌دهد که در روز‌های آینده چه مسائلی در انتظار ما است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار