فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ جعفر غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر با بیان اینکه عامل انسانی، جاده و خودرو از علل اصلی وقوع تصادفات رانندگی هستند گفت:در ۹ماهه امسال تصادفات منجر به فوت ۵۰درصد کاهش داشته است و همواره باید با مدیریت صحیح این سه عامل و ارتقاء فرهنگ ترافیک در مهار و کاهش حوادث و تصادفات اقدام گردد.

وی افزود: در این رابطه با تلاش‌های انجام گرفته تصادفات منجر به فوت شهرستان انار در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد کاهش داشته اند.

سرهنگ غضنفری بیان داشت: از جمله عوامل مهم در کاهش تصادفات درون شهری، همکاری مردم با پلیس در رعایت مقررات رانندگی و اهتمام پلیس و دیگر نهاد‌ها در رفع نقاط حادثه خیز بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر تصریح کرد: از همه مسئولین و مردم می‌خواهیم با روحیه مشارکت اجتماعی و پیشگیری از تحمیل هزینه‌های مالی و روانی ناشی از تصادفات، سهم خود را در ارتقاء فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات بیش از گذشته ایفا کنند.
انتهای پیام/ی

کاهش تصادفات درون شهری طی همکاری مردم با پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار