سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی از بهره برداری یک هزار و ۸۰۳ پروژه عمرانی در استان خبر داد.

بهره برداری از ۱۸۰۳ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در استانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، وحید قربانی سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: این پروژه‌ها در مجموع با هزینه ۲۵ هزار و ۴۷۴ میلیار ریال به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های آماده بهره برداری مربوط به ۴۶ دستگاه اجرایی و ۴۵ شهرداری استان است.
 
 سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: بیشترین تعداد پروژه افتتاحی مربوط به جهادکشاورزی استان با ۳۱۴ مورد، دهیاری‌های سطح استان با ۲۸۱ پروژه و کمیته امداد امام خمینی (ره) با ۲۲۸ پروژه است.

قربانی افزود: در این میان مشهد با ۲۰۶ پروژه، چناران با ۱۲۷ پروژه وسبزوار با ۱۱۰ مورد دارای بیشترین تعداد پروژه‌های آماده بهره برداری در بین شهرستان‌های استان هستند.

وی تصریح کرد: همچنین ۴۴ پروژه صنعتی و معدنی با اعتبار ۸ هزار و ۸۹۸ میلیاردریال در سطح استان افتتاح می‌شود که این تعداد ۳ برابر دهه فجر سال ۹۶ است.

 سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: پروژه‌های مخابراتی هم ۲۷ طرح با بیش از ۷۴۰ زیر پروژه بااعتبار ۲ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال، طرح‌های بخش محرومیت زدایی شامل ۲۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۸ میلیارد ریال، توسعه شهری هم با ۲۳۸ پروژه و اعتبار ۲ هزار و ۲۹۷ میلیارد ریال که بیش از ۴۷ درصد رشد درمقایسه با دهه فجر ۹۶ بخشی از این طرح هاست.

قربانی افزود: دربخش کشاورزی ومنابع طبیعی هم ۳۵۱ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۲۶ میلیارد ریال که بیش از ۶۳ درصد نسبت به دهه فجرپارسال رشد دارد و مسکن مهر با ۹۲۴ واحد با اعتبار ۶۶۶ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری است.

وی پروژه‌های برق را نیز شامل ۲۳۹ پروژه با اعتبار یک هزار و ۸۹ میلیارد ریال، گازرسانی ۴۳ پروژه با ۲ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال، بهداشت و درمان ۶۱ پروژه با ۵۹۰ میلیارد ریال، احداث راه جاده‌ای و بین شهری ۲۴ پروژه با ۶۴۹ میلیارد ریال، پروژه‌های بخش آموزش شامل ۴۰ پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال وتوسعه و عمران روستایی با ۳۱۵ پروژه و اعتبار ۶۴۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی دهه فجر امسال ذکر کرد.

 سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تامین آب و اجرای شبکه‌های فاضلاب شامل ۶۹ پروژه با ۲ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال اعتبار، شهرک‌های صنعتی شامل ۷ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال و خدمات عشایری شامل ۷ پروژه با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال بخشی از این طرح هاست.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

بهره برداری از  یک هزار و ۸۰۳ پروژه عمرانی در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.