اعتماد بخشی به جامعه از اولویت هایی است که حتما باید در دستور کار دستگاه های مختلف اجرایی قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ معتمدیان  استاندار خراسان جنوبیدر همایش استانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: گزارش دستاوردهای چهل ساله نظام از طریق رسانه ها و مصاحبه با آنها به مردم ارائه شود و گزارش ها شکل اقناعی، صادقانه، دقیق، ملموس و قابل فهم برای همه اقشار جامعه داشته باشد.

وی افزود :در مقطع کنونی تاکید داریم که گوش ها شنوا باشد و حرف های مردم شنیده شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان در ایامی که در شهرستان ها حضور پیدا می کنند حتما با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند و حضور مسئولان بین مردم در شرایطی که آنان در سختی به سر برده و مشکلات دارند، موثر است.

معتمدیان افزود : به عنوان یک دستور تشکیلاتی به همه مدیران می گوییم از هر گونه هزینه های تشریفاتی، تبلیغاتی و راه اندازی کاروان ها به شدت خودداری کنند و فقط افرادی که نیاز است در بازدیدها حضور یابند.

وی گفت: با توجه به مصادف شدن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه رعایت ملاحظات و شئونات به طور کامل در برنامه ریزی ها باشد و امیدواریم همه مسئولان همه توان خود را برای اجرایی کردن سیاست های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه کنند.

استاندار خراسان جنوبی تقویت همگرایی، انسجام، وحدت ملی بین آحاد مردم و قومیت ها، مذاهب و اقشار مختلف را با توجه به تهدیدهای خارجی ضروری دانست و افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که همه دشمنان نظام به دنبال ائتلاف و همگرایی هستند.

معتمدیان گفت: در شرایطی که محورهای مختلف ائتلافی در سطح منطقه در حال شکل گیری است در داخل کشور نیازمند اتحاد، همدلی و انسجام بین آحاد مردم و مسئولان هستیم و این از اولویت های بسیار مهم است که همه ما وظیفه داریم در این راستا قدم برداریم.

وی بیان کرد: شعار محوری خوبی که برای دهه فجر انتخاب شده با عنوان «افتخار به گذشته، امید به آینده» باید سرلوحه کار باشد و تلاش کنیم اقشار مختلف مردم به ویژه جوان ها را که شرایط قبل انقلاب را درک نکردند با هداف و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

معتمدیان گفت: اگر دشمنان به دنبال این بودند که کشور را در داخل با ناامن سازی درگیر کنند امروز به عنوان قدرت نخست منطقه هستیم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در حدی است که در گذشته در جنگ تحمیلی باید از مرزهای خود دفاع می کردیم و امروز مرزهای امنیتی ما در سواحل مدیترانه است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر در شرایط کنونی می بینیم که جبهه معاند غربی، عبری و عربی دست به دست هم داده تا مقابل جمهوری اسلامی بایستند نشان از ترسی است که از اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه دارند.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد واگرایی در جامعه است تا مردم مقابل نظام قرار گیرند و همه اینها ناشی از ضعف و زبونی دشمنان ما و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن از همه ظرفیت های خود استفاده کرده تا مانع صدور انقلاب اسلامی به جهان شود.

انتهای پیام/ک

حرف های مردم شنیده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.