قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت:اساس انقلاب اجرای منویات اسلام است لذا نباید از آن غافل باشیم.

همایش ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در همایش ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: آمریکای طاغوت برای نا امیدی مردم تمام توان خود را به کارگرفته است و به دنبال القای ناکارآمدی نظام دینی است لذا ما باید افتخارات گذشته‌ خود را به شیوه ابزار هنر تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمام اعداد و ارقام نشان دهنده این است که به هیچ عنوان وضع کنونی ایران علی رعم سختی‌ها و مشکلات با هیچ مقطعی قابل مقایسه نیست، افزود: آینده روشن است و به فضل الهی خواهیم توانست با صبر از پیچ تاریخی عبور عزت مندانه‌ ای داشته باشیم.

لطفی گفت: آمریکا و مابقی ایادی آن‌ها از اسلام سیلی خورده اند لذا انجام وظیفه در این مقطع حساس باید مدنظر قرار بگیرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور  افزود: اساس انقلاب برای اجرای منویات اسلام است لذا نباید از آن غافل باشیم.

وی گفت: ایام دهه فجر مزین به عطر فاطمی است لذا باید از المان‌ها و پرچم‌های فاطمی در تزئینات استفاده کرد.

حجت الاسلام ملایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز افزود: آمریکا و سلطه طلبان کار‌هایی انجام می دهند که ما باید در جهت مخالف آن‌ها حرکت کنیم آن‌ها به دنبال ایجاد نا امیدی در میان مردم هستند و ما باید به دنبال امید آفرینی در میان مردم باشیم.

وی گفت:ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از ابلاغ در تیرماه سال جاری تشکیل شد.

حجت الاسلام ملایی با اشاره به اینکه کنگره عظیم ۲ هزار شهید با همکاری سردار قاسمی اجرا شد، افزود: ۲ هزار و ۵۵۰ برنامه از کارگروه ها جمع بندی کرده ایم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ برنامه تاکنون اجرا شده است،اظهار کرد: در اجرای برنامه میهمانی لاله ها ۴۶۰ مزار شهید استان در ۱۸ بهمن غبار رویی خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی همچنین از برگزاری ۱۵۵ کارگاه‌  آموزشی خبر داد.

وی تصریح کرد: ۲۲ بهمن حداقل در ۱۰۰ نقطه‌ استان برگزار و از خانواده‌های شهدا نیز دیدار به عمل خواهد آمد.

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی نیز افزود: انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان است و خواب را از چشم دشمنان گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در وضعیت اکنون باید صبر انقلابی پیشه کنیم و به دشمنان نشان بدهیم همچون صالحین با صبر در برابر دشمنان و در راستای پایداری انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنیم، اظهار کرد:دشمن می خواهد جوانان را از ما و ارزش‌های انقلاب جدا کند.

سردار قاسمی با بیان اینکه ما وظیفه داریم که روحیه انقلابی در بین جوانان ایجاد کنیم، بیان کرد: کارها را باید به جوانان بسپاریم متأسفانه در برخی از سازمان‌ها از جوانان استفاده نمی‌شود باید در بحث‌های ملی و بسیجی بیشتر از جوانان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی ادامه داد: اگر پیشرفتی در حوزه‌ علمی، نظامی و فرهنگی داریم محصول جوانان بوده است و اولین کسانی که در کشور می درخشند جوانان هستند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم انقلاب بماند باید بحث محافظه کارانه و رودربایستی‌های بی مورد را کنار بگذاریم.

در پایان همایش ،مستند آن روز‌ها از سوی مدیرکل صدا و سیما خراسان جنوبی رونمایی شد.

انتهای پیام/غ

تبیین افتخارات انقلاب با ابزار هنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار