رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: تاکنون در مجموع ۳۵ هزار و ۵۶۷ واحد آرماتور بندی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعم از شهری و روستایی انجام شده است.

پیشرفت فیزیکی بازسازی در شهر‌های زلزله زده ۷۳ درصد استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،    رضا خواجه‌ای رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: از ابتدای فعالیت ستاد بازسازی در استان کرمانشاه تاکنون برای ۳۲ هزار و ۹۴۰ واحد اسکلت بندی انجام شده و برای ۲۸ هزار و ۶۰۵ واحد عملیات دیوار چینی انجام شده است.

خواجه‌ای از انجام ۲۴ هزار و ۷۰۰ واحد عملیات گچ و خاک خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون ۲۳ هزار و ۹۵۰ واحد نیز به بهره برداری رسیده است.

وی بیان  کرد: با توجه به اینکه در مناطق مختلف روستایی میانگین پیشرفت فیزیکی ستاد‌های بازسازی ۹۴ درصد بوده و در شهر‌ها نیز حدود ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی اتفاق افتاده، برابر با برنامه و زمانبندی عمل کرده ایم و در حال حاضر همگام با برنامه زمانبندی در حرکت هستیم.

خواجه‌ای از توزیع آهن آلات مورد نیاز در منطقه خبر داد و افزود: مشکلی از نظر توزیع آهن آلات نیز نداریم و این اقدام کمک خوبی برای اتمام عملیات بازسازی در منطقه و پایین آوردن قیمت تمام شده واحد‌ها است.

خواجه‌ای در خصوص زمان بهره برداری از واحد‌های باقی مانده نیز گفت: امیدواریم با حضور و مشارکت خود مردم تا پایان سال ۹۷ واحد‌های بازسازی شده روستایی و نیمه اول سال ۹۸ نیز کار بازسازی واحد‌های شهری به پایان برسد.


انتهای  پیام/ز

 

نیمه اول سال ۹۸  کار بازسازی واحد‌های شهری به پایان  می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.