رئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان، از پایان ساخت ۲۰۴ واحد مسکونی آسیب دیده زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان ۹۶ غرب کرمانشاه توسط بنیاد مسکن این استان در سرپل ذهاب خبر داد.

پایان ساخت 204 واحد مسکونی زلزله زده در سرپل ذهابب‍ه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حمید دیمویی  رئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهانبا اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد روند بازسازی واحد‌های احداثی در سرپل ذهاب از سوی ستاد معین اصفهان، گفت: تعداد سه هزار و ۴۱۰ واحد احداثی شامل مسکونی، تجاری، پیلوت و زیرزمین از سوی این ستاد برای دریافت تسهیلات بازسازی به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد سه هزار و ۱۴۲ فقره منجر به انعقاد قرارداد شده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون در منطقه نظارتی ستاد معین اصفهان برای سه هزار و ۳۰۵ واحد مسکونی آواربرداری و پی کنی به صورت رایگان انجام شده که از این تعداد ۲ هزار و ۹۴۶ مورد نیز آرماتوربندی انجام شده است.



وی گفت: تا پایان بازسازی شهر زلزله زده سرپل ذهاب، در کنار مردم هستیم و تقاضا داریم زلزله زدگان با نیروهای مستقر در ستاد معین بازسازی اصفهان همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

پیشرفت روند بازسازی واحدهای احداثی در سرپل ذهاب

برچسب ها: زلزله ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.