رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه ضمن بازدید و پیگیری روند بازسازی‌ها روبان افتتاح ۲۹۵۰ خانه بازسازی شده را قیچی زد.

۲۹۵۰ خانه به زلزله زدگان تحویل  داده شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  در حاشیه افتتاح ۲۹۵۰ خانه بازسازی شده گفت: خوشبختانه ما در ابتدای امر بازسازی‌ها با حجم ۳۵۶۷ واحد خانه روبه رو بودیم که باید باز سازی می‌شد.

وی در ادامه افزود :امروز و یکسال پس از زلزله از تعداد مذکور ۳۲۹۴ واحد اجرای اسکلت بندی انجام شده و ۲۸۶۰۰ واحد کار دیوار چینی آن تقریبا به اتمام رسیده است همچنین ۲۹۸۰۰ واحد اجرای سقف و ۲۴۷۰۰ واحد در مرحله گچ و خاک هستند .

تابش همچنین در ادامه بیان  کرد ۲۴۰۰۰ واحد کار چهارچوب و درب و پنجره گذاری آن‌ها به اتمام رسیده که با این احتساب آماده تحویل به شهروندان این منطه است.

۲۹۵۰ خانه باز سازی شده در مناطق زلزله زده افتتاح شدهمچنین در ادامه این بازدید تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه دیمویی رییس ستاد معین بازسازی استان اصفهان در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از مسکن مهر شیرودی نیز بازدید کردند.

دیمویی رییس ستاد معین بازسازی استان اصفهان در مناطق زلزله زده در حاشیه این بازدید گفت: با رسیدن به روز‌های پایانی عملیات اجرایی طرح مقاوم سازی ۲۱ بلوک از مسکن مهر شهید شیرودی کار تکمیل واحد‌ها در فاز نازک کاری آغاز شده است
وی تصریح کرد: همزمان با این عملیات احداث سه بلوک باقی مانده در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ز

عملیات اجرایی طرح مقاوم سازی ۲۱ بلوک از مسکن مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.