زن ایرلندی آش را با جایش خورد! +تصاویر

تاریکی شب زن ایرلندی که قصد مصرف قرص‌هایش را داشت، با دردسر بزرگی مواجه کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تاریکی شب زن ایرلندی را که قصد داشت قرص‌هایش را مصرف کند، با دردسر بزرگی مواجه کرد. این زن اهل شمال ایرلند هنگام مصرف قرص‌هایش، ناگهان ورق قرص را نیز قورت داد. این زن ۴۰ ساله که خواست هویتش مخفی بماند، نیمه‌های شب و هنگامی که قصد خوردن قرص ترامادول را داشت، دچار این حادثه شد. این ورق قرص به مدت ۱۷ روز در گلوی این زن و بدون آنکه او بداند گیر کرده بود.

زن ایرلندی آش را با جاش خورد! + تصاویر

این زن صبح روز بعد در حالی که در ناحیه گلو احساس ناراحتی می‌کرد و دچار مشکل در بلعیدن غذا شده بود، به بیمارستان مراجعه کرد. این در حالی بود که پزشک گوش، حلق و بینی پس از معاینه زن متوجه شد که او در نوشیدن آب، تنفس و حرکت دادن گردن دچار مشکل خاصی نشده است. به همین دلیل او درخواست کرد آزمایش ایکس‌ری بر روی گردن بیمار انجام شود. آزمایش ایکس‌ری ایجاد یک خراش در گلوی زن را در اثر برخورد لبه ورق قرص نشان می‌داد. در نتیجه به این زن اعلام شد که دچار مشکل خاصی نیست و در صورت عدم بهبود حساسیت گلویش دوباره به بیمارستان مراجعه کند.

زن ایرلندی آش را با جاش خورد! + تصاویر//

این زن پس از گذشت چند روز به دلیل عدم بهبود علائم گلویش به بیمارستان مراجعه کرد و دو شب را در بیمارستان گذراند. مصرف مسکن و کشنده درد موجب شد تا علائم به وجود آمده کامل برطرف شود اما پنج روز بعد این زن جوان در حالی که دوباره دچار علائم قبلی شده بود، به بیمارستان مراجعه کرد. پزشکان بیمارستان تصمیم گرفتند تا آزمایش پیشرفته ایکس‌ری را روی گردن این زن انجام دهند اما این آزمایش نیز مشکل خاصی را در ناحیه گردن زن جوان نشان نمی‌داد و به همین دلیل او به خانه فرستاده شد.

زن ایرلندی آش را با جاش خورد! + تصاویر//

سرانجام هنگامی که این زن چهارمین بار به بیمارستان مراجعه کرد، پزشکان علت درد گلوی او را تشخیص دادند. پزشکان با انجام اسکن oesophago-gastroduodenoscopy که مشاهده قسمت مورد نظر با کمک یک لوله روشن و دوربین بود، متوجه شدند گیر کردن یک ورق قرص در گلوی این زن علت حساسیت و درد او است. بنا بر گفته این زن، این ورق قرص حدود ۱۷ روز بود که در گلویش گیر کرده بود.

گفتنی است؛ جراحان با انجام یک عمل جراحی موفق به خارج کردن ورق قرص از گلوی این بیمار شدند.

انتهای پیام/

قورت دادن ورق قرص توسط بیمار حواس پرت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.