سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از افتتاح سینما فروردین سنندج در ایام دهه فجر امسال خبرداد و گفت: فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هم در این سینما اکران می‌شود.

سامان احمدی در جلسه هماهنگی برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گفت: سینما فروردین در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج متعلق به بخش خصوصی است.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌های گروه هنر و تجربه پس از افتتاح در این سینما اکران می‌شود، اضافه کرد: از ۱۲ تا ۱۸ بهمن امسال سینما میزبان اکران فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر است.

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: با تفاهمنامه فی مابین دبیر جشنواره فیلم فجر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، ۱۱ تا ۱۴ فیلم در سنندج به نمایش در خواهد آمد.

وی یادآور شد: به زودی جدول فیلم‌ها از سوی دبیرخانه جشنواره فیلم فجر اعلام و سپس نام فیلم و زمان پخش به اطلاع عموم خواهد رسید.

احمدی از اکران جشنواره سیمرغ پروانه‌ها همزمان با این جشنواره در سنندج نیز خبر داد و گفت: پنج فیلم حوزه کودک و نوجوان از ۱۲ تا ۱۸ بهمن هر روز صبح برای کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شود.

جشنواره فیلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: نقدفیلم ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.