دومین جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر شهرستان دشت آزادگان با حضور فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر این شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن چهلمین بهار انقلاب اسلامی، دومین جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر شهرستان دشت آزادگان با حضور فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان، حجت الاسلام شمیل پور، امام جمعه، بخشداران و رؤسای ادارات شهرستان در محل دفتر امام جمعه سوسنگرد برگزار شد.

نگاهی به برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در دشت آزادگان

علامعباس هزاریان، رئیس ستاد دهه فجر شهرستان دشت آزادگان در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم که بتوانیم برنامه‌های در خور شایسته‌ای برای نسل جوان و مردم عزیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امسال ۱۸ کارگروه برای برنامه تبیین دستاورد‌های انقلاب تشکیل خواهد شد بیان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب و همچنین دستاورد‌های این نظام، برای نسل امروز بدرستی تبیین و آنان با این اهداف به درستی مأنوس شوند.

هزاریان تصریح کرد: اگر امروز عزت و اقتداری که در منطقه داریم مرهون خون شهدا و پیروزی مردم و انقلاب در سال۵۷ است مسئولان باید با در نظر گرفتن اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به شرایط کنونی بایستی حضور فعال داشته باشند و اقدامات بسیار خوب دولت را برای مردم تبیین کنند.

نگاهی به برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در دشت آزادگان

فرماندار دشت آزادگان، از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان را اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی، بهره برداری از طرح‌های عمرانی، خدماتی، تولیدی، صنعتی و کلنگ زنی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب، برپایی نمایشگاه‌های انقلاب اسلامی، حضور گسترده عشایر دشت آزادگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

برنامه‌های دهه فجر اعلام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.