استاندار بر اختصاص فضای ویژه درمانی و بیمارستانی برای درمان معتادان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت:با توجه به اضافه شدن ۴۰۰ تخت به تعداد تخت‌های بیمارستانی استان باید فضای مشخصی برای درمان معتادان و کسانی که نیاز به اقدامات درمان بستر دارند اختصاص داده شود.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی فضا‌های عمومی و گردشگری استان و طز به این اماکن افزود:حراست و مدیریت فضا‌های بسترساز مصرف مواد مخدر از جمله بلاد شاپور دهدشت که پاتوق معتادان شده یک امر ضروری است.

سردار انصاری فرمانده انتظامی استان هم از افزایش کشف مواد مخدر نسبت به پارسال خبر داد و گفت:پرسنل نیروی انتظامی در بحث پیشگیری و اقدامات پیشگیرانه برای سوء مصرف مواد مخدر تجربیات موثری کسب کرده اند.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمددر این نشست هم مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر را موضوعی فرابخشی دانست و گفت: همه دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر باید فعالیت مستمر داشته باشند.

رئوف افزود:صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در اقدامات آگاهی بخش نیز طی ۱۰ ماه گذشته حدود ۲ هزار و ۲۲ دقیقه در رادیو و ۱۷۴۰ دقیقه در تلویزیون برنامه سازی کرده و همکاری موثری نیز با ستاد مبارزه با مواد مخدر داشته است.

وی با بیان اینکه رویکرد‌های رسانه شامل اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی، تفریحی و سرگرمی است اضافه کرد:صدا و سیما سهم برنامه‌های تفریحی را در کنداکتور برنامه‌های رادیو و تلویزیون افزایش داده است.

انتهای پیام/غ

جلوگیری از ورود معتادان متجاهر به اماکن گردشگری

برچسب ها: استاندار ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.