مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: نیاز است حداقل یک‌هزار واحد مسکونی برای خانوار‌های مناطق حاشیه‌ای شهر‌های لرستان احداث شود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به ساخت مجتمع‌های باکیفیت این انجمن در اغلب شهرستان‌ها اظهار کرد: بدون شک خیرین برای ادامه کار نیازمند حمایت‌های تعدادی از ارگان‌های دولتی هستند.

وی اضافه کرد: سیستم بانکی با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه برای ودیعه و رهن می‌تواند نقش بسزایی در خانه‌دار شدن محرومان ایفا کند.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بر ضرورت احداث حداقل یک‌هزار واحد برای خانوار‌های مناطق حاشیه‌ای شهر‌های استان تاکید و تصریح کرد: شایسته است منابع اعتباری برای ساماندهی این افراد از سوی ستاد فرمان امام (ره) پیش‌بینی شود.

رضایی بیان داشت: همچنین در راستای بهره‌وری بیشتر از ظرفیت‌ها، انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز و افراد ذی‌نفوذ باید جلساتی را با هدف کمک به انجمن و هماهنگی بیشتر با خیرین برگزار نمایند.

وی با تاکید بر ضرورت واگذاری اراضی تجاری سایت‌های مسکن‌مهر به انجمن خیرین مسکن‌ساز افزود: از این علاوه بر تکمیل واحد‌های نیمه تمام، منافع حاصل شده برای تامین منابع مالی و کمک به محرومان صرف می‌شود.

انتهای پیام/م

ضرورت احداث یک‌هزار مسکن برای حاشیه‎نشینان لرستانی

برچسب ها: مسکن ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.