فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد" از دستگری ۲ سارق حرفه‌ای احشام و کشف ۱۴۵ راس دام مسروقه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمدرضا خدادوست"فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد"  اظهار داشت: در پی وقوع ۲ مورد سرقت احشام در شهرستان "نجف آباد" بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری کار‌های تخصصی موفق شدند ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: همچنین در این عملیات ۲ دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه سواری پراید توقیف و ۱۴۵ راس دام سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ خدادوست در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند به دامداران توصیه کرد و گفت: بسیاری از سرقت‌های احشام صورت گرفته، بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی یا سهل انگاری دامداران بوده است لذا جهت پیشگیری از سرقت احشام دامدار‌های محل نگهداری آن‌ها می‌بایست از نظر فیزیکی مطمئن و غیر قابل نفوذ بوده و درب دامداری‌ها طوری طراحی شود که به وسیله قفل کتابی محکم بسته تا در زمان عدم حضور مالک سارقان به راحتی نتوانند آن را بشکنند و همچنین با بکارگیری نگهبان مورد اطمینان باعث کاهش و پیشگیری از سرقت شوند.

 
انتهای پیام/م
 

دستگیری سارقان احشام در نجف آباد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.