اعضای باند 4 نفره ای که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت احشام می کردند در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و به سرقت 173 رأس دام اعتراف کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" ستار خسروی" گفت: در پی وقوع سرقت احشام در برخی از شهرستان های استان و شکایت دامداران، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد اعضای باندی 4 نفره با صورت های پوشیده، شبانه به محل نگهداری احشام وارد شده و با تهدید سلاح گرم و ضرب و شتم نگهبان اقدام به سرقت دام ها می کنند.

سرهنگ "خسروی" اظهار کرد: سرانجام با انجام تحقیقات گسترده و یک کار علمی دقیق اعضای این باند که همگی سابقه دار هم بودند شناسایی و حین سرقت در یکی از شهرستان های اطراف در محاصره ماموران قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: در این عملیات یک دستگاه وانت نیسان حامل 15 رأس احشام مسروقه توقیف و یکی از سارقان دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در ادامه یک دستگاه خودروی سواری که از صحنه متواری شده بود نیز پس از 30 دقیقه عملیات تعقیب متوقف و 3 نفر دیگر از سارقان، دستگیر و یک اسلحه کلت کمری به همراه 10 فشنگ از آنان کشف شد.

سرهنگ "خسروی" از  اعتراف سارقان به سرقت مسلحانه و عادی  173 رأس دام  خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.