فرمانده انتظامی نطنزگفت: در بحث سوخت و دخانیات ، قطعات خارجی خودرو نیز 100 درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فرارسیدن پایان سال و ترافیک شدید در خیابان‌های سطح شهرستان اظهار کرد: از همه مردم به ویژه راکبان موتورسیکلت انتظار می‌رود در این ایام رعایت حال مردم را کرده و از ترافیک بی‌جا در خیابان‌ها و ایجاد صدا پرهیز کنند.

وی با اشاره به مسافرت مردم در ایام تعطیلات افزود: سفارش اول نیروی انتظامی در بحث مسافرت‌های نوروزی عجله نکردن در مسافرت و رعایت قوانین ترافیکی و اطلاع از راه‌های مواصلاتی و در درجه دوم نگهداری از وسایل منزل با سپردن آن به همسایه‌ها و فامیل و همچنین رعایت ایمنی در منازل مسکونی جهت پیشگیری از سرقت است.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با اشاره به وجود دو هزار و 500 دامداری در سطح شهرستان، تصریح کرد: در این دامداری‌ها خطر سرقت متوجه دام‌ها می‌شود، از این رو به همه کشاورزان و دامداران توصیه کردیم که نکات ایمنی را رعایت کرده و از وسایل ایمنی مانند دزدگیر، دوربین مداربسته و قفل‌های مجهز استفاده کنند، دامداران نیز گوسفندان خود را به سیستم gps مجهز کنند که بعد از سرقت قابل شناسایی باشند.

وی از کشف هشت باند سرقت در سال 96 خبر داد و گفت: این سرقت شامل سرقت احشام، سرقت منازل و همچنین سرقت داخل خودرو بوده است که در بحث کشف سوخت و  دخانیات 100 درصد افزایش و در بحث قطعات خارجی خودرو نیز 100 درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

بنی‌آدمی اذعان کرد: در بحث کاهش سرقت‌ها نیز با 41 درصد کاهش سرقت مغازه، دو درصد کاهش سرقت اماکن، 22 درصد کاهش لوازم داخل خودرو و 28 درصد در بحث احشام و در بحث کشف‌ها با 57 درصد افزایش کشف سرقت منازل، 166 درصد افزایش کشف خودرو، 46 درصد افزایش کشف احشام و 400 درصد افزایش کشف سرقت به عنف را شاهد بوده‌ایم.

وی در پایان گفت: در بحث مواد مخدر 4 درصد افزایش کشف و در بحث معتادان پر خطر 8.5 درصد افزایش کشف داشته‌ایم و در مجموع 3.5 درصد افزایش دستگیری سارقان بوده است، در تصادفات داخلی منجر به فوت نیز 25 درصد کاهش این نوع تصادفات و در تصادفات برون‌شهری 37 درصد کاهش تلفات داشته‌ایم.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.