رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: خیرین کاشانی بیش از یکصد میلیارد ریال صرف بازسازی و مصارف بقاع متبرکه کاشان کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان، افزود: از آنجائیکه در کاشان ۱۲۰ بقعه متبرکه وجود دارد که مدفن مبارک امامزادگان عظیم الشان و ذراری پاک ایشان هستند و از طرفی نیز عشق و ارادت قلبی شیعیان به امامزادگان همچو مدالی بر سینه اهالی شهر دارالمومنین کاشان می درخشد لذا خیرین و نیکوکاران جهت تامین هزینه های بقاع متبرکه شهرستان کاشان در قالب طرح مودت که مشتمل بر کمکهای غیر نقدی به هر اندازه و توان شخص میباشد کمک کردند.

وی افزود: این کمکها شامل مصالح ساختمانی. خدمات تبرعی و وسایل و تجهیزات مورد نیاز بقاع متبرکه است که عموما به کمکهای غیرنقدی زائرین و خیرین اطلاق می شود.

به گفته وی، اینگونه کمکهای غیر نقدی با رصد فعالیت بقاع متبرکه بطور مداوم در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه سازمان اوقاف ثبت می شود.

حجت‌الاسلام توسلی، اظهارداشت: در سال جاری آستان مقدس امامزاده علی بن باقر علیه السلام و امامزادگان ابراهیم بن موسی علیه السلام فین . سلیمان بن حسن علیه السلام قمصر.ولی بن موسی علیه السلام راوند بیشترین کمکهای غیر نقدی خیرین نیکوکار را جذب نموده اند.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حسن نیت خیرین افزود: هر کس به هر اندازه که در توان دارد حتی با اهدای یک جلد قرآن میتواند در این امر خیر یاری رسان هیئت امنا بوده و در عمران و آبادانی بقاع متبرکه تلاش کند.

شایان ذکر است: اینگونه خدمات میتواند در قالب کمکهای غیرنقدی در زمینه های عمرانی از جمله کالایی، جاری و فرهنگی بقاع متبرکه نقش موثری داشته باشد.

 

انتهای پیام/م

 

مودت خیرین کاشانی به بقاع متبرکه با کمک بیش از یک میلیارد ریالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار