مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:واقفان نیک اندیش استان اصفهان بیش از یک میلیارد ریال به حوزه سلامت و درمان کمک کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، این میزان کمک از محل موقوفات استان بر اساس نیات واقفان به حوزه بهداشت، سلامت، دارو و درمان افراد نیازمند اختصاص داده شده است.

وی افزود: موقوفه های صفرعلی رهنما در فلاورجان، دخت عبدالمطلبی در اصفهان، حاجیه بانومنور فقیه در کاشان و محمدجعفر حسب الوصیه محمدحسین در شهرضا از جمله وقف های شاخصی هستندکه از محل درآمد آنان به بیماران نیازمند برای تهیه دارو و درمان کمک می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 39بیمارستان و مرکز درمانی استان اصفهان در موقوفات ساخته شده اند که شاخص ترین این مراکز شامل بیمارستان های سیدالشهدا، صدوقی و امیرالمومنین در اصفهان، نقوی در کاشان، آیت الله گلپایگانی در گلپایگان و نیک آباد در جلگه و جرقویه است.

هم اکنون در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه 166موقوفه استان اصفهان با نیت دارو و درمان و 19موقوفه نیز با نیت کمک به مراکز درمانی به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/م

 

کمک  واقفان اصفهانی در حوزه سلامت و درمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.