به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز درسومین اجلاس روابط عمومیهای صنعت پتروشیمی در بوشهر افزود: روابط عمومی حرفهای با بهکارگیری فناوری و دانش روز در فضای کسب و کار شرکتها تاثیر گذار هستند، از مشخصات روابط عمومی فعال اشراف کامل به صنعت پتروشیمی از جمله دانش فنی، بازار، خوراک، تولید انواع محصولات و در نهایت استراتژیهای کلان است.
وی با اشاره به نقش تاثیر گذار روابط عمومیها بر محیطهای بیرون سازمان و صنعت پتروشیمی به ویژه اجتماع و ذینفعان بیان کرد: اگر شرکتها و صنعت به رویداد و یا دستاورد مهمی دست یابند، از وظایف روابط عمومی است که آن را به شکل برجسته و مفید به نمایش بگذارد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با اشاره به فعالیتهای موثر روابط عمومیها در مواقع بحران، بر نقش مدیریت بحران روابط عمومیها تاکید کرد.
محمدی با اشاره به ضرورت به کارگیری نوآوری، خلاقیت و آگاهی در حرفه روابط عمومیهای صنعت پتروشیمی، گفت: برگزاری نشستها و اجلاسهای تخصصی در زمینه روابط عمومی به صورت هماهنگ کمک شایانی به پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی میکند.
سومین اجلاس روابط عمومیهای صنعت پتروشیمی با شعار «هم افزایی برای آگاهی» به میزبانی شرکت پتروشیمی جم در عسلویه در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ک