مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:شرایط لازم برای پذیرش گردشگر سلامت از کشور‌های همسایه در مشهد فراهم شده است.

خراسان رضوی ظرفیت‌های مناسبی در توسعه گردشگری سلامت داردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، اسماعیل خیامی مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خراسان رضوی ظرفیت‌های مناسبی در توسعه گردشگری سلامت دارد و مراکز درمانی و کلینیک‌های تخصصی خدمات مختلفی به گردشگران سلامت ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به زیر ساخت‌های ایجاد شده در حال حاضر شرایط لازم برای گردشگر سلامت به ویژه از کشور‌های همسایه فراهم شده و تاکنون۱۲ بیمارستان زیر پوشش این دانشگاه مجوز جذب گردشگر سلامت را دریافت کرده اند که در این بیمارستان‌ها تمامی فرآیند‌های لازم برای گردشگران سلامت استاندارد سازی شده است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این بیمارستان‌ها خدمات مشاوره قبل از پذیرش، خدمات درمانی و تشخیصی و پیگیری‌های پس از ترخیص به گردشگران سلامت ارائه شده و عملکرد آن‌ها نیز از سوی کارشناسان ستادی مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

خیامی افزود: تلاش می‌کنیم تمام مراکز درمانی و سرپایی زیر پوشش دانشگاه در صورت داشتن شرایط مناسب و استاندارد، مجوز پذیرش گردشگر سلامت را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه خدمات درمانی جامع، کامل و استاندارد به بیماران ارائه می‌شود و پزشکان صاحب نامی در عرصه‌های ملی و بین المللی در مراکز زیر پوشش دولتی و خصوصی زیر پوشش این دانشگاه فعالیت می‌کنند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

شرایط پذیرش گردشگر سلامت در مشهد فراهم شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.