سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام:

باتخلفات بهداشتی و درمانی شدیدا برخورد می شود

سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:با تخلفات بهداشتی و درمانی به کمک نظام پزشکی و دادگستری شدیدا برخورد می‌شود.

باتخلفات بهداشتی و درمانی شدیدا برخورد می شودمحمد افکار سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  گفت:جشنواره ملی سلامت بزودی در تربت جام برگزار می‌شود و برنامه ششم مجموعه فعالیت‌های سایر ادارات و نهاد‌ها در ارتباط با سلامت جامعه جمع آوری و در جشنواره مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد:طرح رفاه اجتماعی و سلامت به عنوان پایلوت برای فراهم آوردن محیط سالم درحالت رفاه کامل جسمی، روحی و‌روانی درقسمتی از شهر و‌چهارروستا ازمراکز بخش‌های تابعه شهرستان اجرایی می‌شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اشاره به وضعیت پسماند مراکز بیمارستانی، کلینیک‌ها، مطب‌ها و درمانگا‌های شهرستان گفت: کلیه پسماند‌های تولیدی در شهرستان در یک سایت دفن می‌شود که برابر استاندارد سازی بی اشکال نیست و پسماند پزشکی توسط پیمانکار جمع آوری وپس از بی خطرسازی در دستگاه اتوکلاو با سه چرخ به سایت شهرداری منتقل می‌شود.

افکار با اشاره به اینکه نان سنگگ بهترین نان برای مصرف مردم است افزود: از نانوای نمونه شهرستان بنام غلام رسول یعقوبی که با پخت نان سنگگ و آرد ۱۲ درصد با کیفیت‌ترین نان را به مردم عرضه می‌کند تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام //ز.ج
 

برخورد قاطع با تخلفات بهداشتی و درمانی در تبت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.